Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over levertijd, retourneren en meer.

WAT IS DE LEVERTIJD?

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 22.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Op dit moment verzenden wij alleen naar Nederland en België.  

  • Pakket Nederland € 6,95
  • Brievenbuspakket en pakket België € 10,95

WELKE BETAALMETHODES BIEDT WONDER WARENHUIS?

Betalen voor je bestelling kan met Creditcard, iDEAL, PayPal en in België met Bancontact/Mister Cash. Achteraf betalen is mogelijk met Klarna. Ook bieden wij de mogelijkheid te betalen met Apple Pay of Google Pay.

KAN IK BIJ WONDER WARENHUIS ACHTERAF BETALEN?

Dat kan! Met de betaalmethode Klarna heb je 14 dagen de tijd om jouw bestelling te betalen. Zo kun je zelf bepalen wanneer betalen het beste voor jou uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen.

Lukt een Klarna betaling niet? Check dan vooral eerst deze persoonlijke gegevens. Klarna heeft de juiste gegevens van jou nodig. Maak je een tikfout in je naam, adres, huisnummer,  postcode of woonplaats dan kan het zijn dat de order niet geaccepteerd wordt. Ook jouw telefoonnummer en je geboortedatum moeten kloppen. Daarnaast is een correct e-mail adres noodzakelijk. Zijn je gegevens juist ingevuld en lukt het nog steeds niet om de bestelling af te ronden? Dan raden wij je aan om contact te zoeken met Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Vanzelfsprekend kun je ook kiezen voor één van de andere betaalmethodes die wij je bieden.

KAN IK PER TELEFOON OF E-MAIL BESTELLEN?

Je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op met onze klantenservice, bijvoorbeeld via de chat op onze website. We helpen je graag verder.

IK KAN EEN PRODUCT NIET MEER ONLINE VINDEN, IS HET DAN UITVERKOCHT?

Wanneer een artikel niet meer online staat is het uitverkocht maar het kan ook zijn dat we het product opnieuw aan het bestellen zijn. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice, bijvoorbeeld via de chat op onze website.

HOE STUUR IK EEN ARTIKEL RETOUR?

Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem!

Volg onderstaande stappen voor een goede afhandeling van je retour.

  • Meld je retour binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling aan bij info@wonderwarenhuis.nlv.v. je ordernumer.
  • Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
  • Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zul je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking retourneren.
  • Stuur je pakket binnen 14 dagen ná aanmelding retour.
  • Sluit de originele pakbon bij in het pakket, zodat we je retour in behandeling kunnen nemen.
  • Verpak het pakket goed zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
  • De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Bewaar je Track en Trace zodat je zeker weet dat het pakket goed aankomt.
  • Zorg ervoor dat je pakket voldoende gefrankeerd is en stuur het naar:
Wonder Warenhuis p/a Bringle
De Steenbok 26
5215 ME ’s-Hertogenbosch

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD ONTVANG NADAT IK MIJN BESTELLING HEB GERETOURNEERD?

Wij betalen je zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen. Je ontvangt dan een bevestiging en wij zullen de bestelling terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode.

KRIJG IK ALTIJD EEN BEVESTIGING ALS IK MIJN ORDER PLAATS?

Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier een verzendbevestiging van. Mocht hij niet je inbox zitten, neem dan een kijkje bij je ongewenste email. 

KAN IK EEN ARTIKEL OOK ONLINE RUILEN?

Helaas is het via de webshop niet mogelijk om artikelen te ruilen. Retourneer het artikel dat je wilt ruilen en plaats een nieuwe bestelling voor het artikel dat je wilt ontvangen.

IK HEB PER ONGELUK EEN VERKEERD PRODUCT BESTELD, KAN IK DIT NOG WIJZIGEN/ANNULEREN?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

WAT IS DE GARANTIETERMIJN?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapotgaat tijdens trensport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie.

Is jouw artikel beschadigd of heb je andere opmerkingen? We lossen dit graag voor je op. Neem binnen 2 maanden contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@WonderWarenhuis.nl. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

HOE KAN IK EEN KLACHT INDIENEN?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We lossen dit graag voor je op! Neem binnen 2 maanden contact op met onze klantenservice via info@WonderWarenhuis.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht.

We komen binnen14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, met een reactie. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, laten we je binnen 14 dagen weten dat je bericht ontvangen is en wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

 

Staat jouw vraag er niet bij? Stel je vraag dan via de chat op onze website of stuur je vraag naar info@WonderWarenhuis.nl. We helpen je graag verder.