Garantie & klachten

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie.

Is jouw artikel beschadigd of heb je andere opmerkingen? We lossen dit graag voor je op. Neem binnen 2 maanden contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@WonderWarenhuis.nl. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We lossen dit graag voor je op! Neem binnen 2 maanden contact op met onze klantenservice via info@WonderWarenhuis.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht.

We komen binnen14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, met een reactie. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, laten we je binnen 14 dagen weten dat je bericht ontvangen is en wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kijk voor meer informatie ook bij onze Algemene Voorwaarden.